Christina Linnea Örtendahls Blogg

Statsvetare & omvärldsanalytiker granskar dagsaktuell politik med glimten i ögat

onsdag, oktober 03, 2007

Inbjudan att medverka i SVT Argument

Fick ett intressant mejl från Axel Humlesjö vid SVT idag. Han skriver bland annat följande:
I morgondagens SVT Argument ska vi ta upp regeringens direktiv om sjukskrivningar. Hur många veckor varje sjukdom eller skada ger i frånvaro osv. Har du åsikter om detta?
Ja, det har jag ju i och för sig men eftersom jag inte känner mig bekväm med tekniken och mediet så avböjer jag inbjudan. Men erbjuder mig att svara på eventuella frågor via mejl.

Antar att förfrågan om min medverkan handlade om mitt inlägg Fredrik får bli min Sancho Panza på bloggen och SVT Opinion. Gissar att Cristina Husmark Pehrsson deltar i sin egenskap av socialförsäkringsminister. Kan bli intressant...

för övrigt anser jag att buddistmunkars sånger bör höras och militärjuntans styre i Burma förgöras...

Etiketter: , , , ,