Christina Linnea Örtendahls Blogg

Statsvetare & omvärldsanalytiker granskar dagsaktuell politik med glimten i ögat

lördag, december 10, 2005

Nygammal blogg

I september startade jag en blogg på Passagen, men jag tyckte att den var lite tråkig i lay-outen och har heller inte varit speciellt duktig på att underhålla den. Istället har jag bland annat ägnat en del av min fritid till att spökskriva En hittehunds dagbok, på uppdrag av Totte. Jättekul jobb! Men häromdagen kom en förfrågan från fritidspolikern (i alla fall en lite stund till) Anette Åkesson i grannkommunen Båstad att länka till min blogg och jag tog då tillfället i akt. Så välkommen till min "nygamla" blog Tankar från en tant! I ett försök att samla mig har jag importerat mina tidigare inlägg hit och det är min förhoppning att delge er mina tankar lite mer frekvent framöver. Så välkommen till min "nygamla" blog och ett särskilt tack till Anette som inspirerade mig till nya tag!